.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر مطرح کرد:
استقبال بی نظیر از فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا در قائم‌شهر
شمال نیوز : سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر گفت: استقبال از فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا در قائم‌شهر کم‎نظیر و قابل توجه بود....

شمال نیوز : سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر گفت: استقبال از فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا در قائم‌شهر کم‎نظیر و قابل توجه بود .

به گزارش شمال نیوز ، محسن گرجی با بیان اینکه فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا در قائم‌شهر کم‎نظیر و قابل توجه بود، اظهار کرد: این فراخوان که در عصر روز 31 اردیبهشت ماه در سالن سرداران شهید قائم‌شهر برگزار شد با حضور پرشور نوجوانان و جوانان قائم‌شهری همراه بود که به‌مدت سه ساعت به‌طول انجامید.

وی افزود: در این آزمون رئیس کمیته داوران سپک‌تاکرای کشور و نمایندگانی از انجمن سپک‌تاکرا حضور داشته و از یکایک علاقه‌مندان تست حضور در تمرینات سپک‌تاکرا گرفته شد.

سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی قائم‌شهر بیان کرد: حاضران در این آزمون بر اساس استانداردهای تعیین‌شده از سوی انجمن سپک‌تاکرا در گریدهای یک، دو و سه تقسیم‌بندی شده و در مراحل جداگانه برای حضور در تمرینات تیم‌های پایه و منتخب قائم‌شهر دعوت می‌شوند.

این مسؤول اضافه کرد: آزمون استعدادیابی سپک‌تاکرا با مشارکت باشگاه‌های ورزشی توانا و استقلال قائم‌شهر و حضور علاقه‌مندان برپا شد که به‌زودی چند تیم شهرستانی و یک تیم منتخب قائم‌شهر تمرینات خود را با مربیان مطرح کشور آغاز می‌کنند.

گرجی با تقدیر از حمایت‌های فرشید قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر، سید یاسر سلیم‌بهرامی رئیس انجمن‌های ورزشی مازندران و مهرداد رجبی رئیس کمیته سپک‌تاکرای مازندران، تصریح کرد: بدون تردید حمایت این عزیزان بود که شاهد برگزاری موفق فراخوان استعدادیابی سپک‌تاکرا بودیم و امیدوارم این حمایت‌ها بتواند سپک‌تاکرای قائم‌شهر را در سطح کشور برجسته کند.

وی در پایان یاد و نام مرحوم مهدی باهو داور بین‌المللی سپک‌تاکرا که اهل قائم‌شهر بوده را گرامی داشت و گفت: در آینده نزدیک و پس از شکل‌گیری تمرینات، مسابقات 6 جانبه «جام مرحوم مهدی باهو» را با حضور چهار تیم از استان‌های مختلف و دو تیم از قائم‌شهر میزبانی می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.